fredag 25 mars 2011

Tacomys

Mike är på personalfest, så barnen o jag har fredagsmys på egen hand här hemma. Vi körde ett säkert kort och käkade tacos till Barda, som är ett fredagsmåste på Vallmästarevägen. Ikväll va sista avsnittet, så vad vi ska kolla på nästa vecka återstår att se. Vi har ju det alltid lika charmiga programmet Amigo... Jag måste säga att Tv-licensen är så värt vad det kostar. Jag älskar Bolibompa, Amigo, Barda o Bulldog o allt vad det nu kan vara. Bra jobb SVT! Jag har ju tidigare utryckt min tacksamhet över klädracet...

Idag var jag o fick järn för första gången det här året. Gott att få det redan innan jag hinner bli så dålig som jag blev i höstas. Ida-Li va med o höll mig sällskap. Hon fick gosedjur, glass o en egen doktorsväska av "min" sjuksköterska Martina. Så himla gulligt! Sen va sladdade vi förbi ICA o handlade hem till våfflor o käkade det dagen till ära. Vi hade besök av både Didden o Melwin. Efter fikat så åkte vi hem med Diddis o snusade på lillasyster Wilda o jag kan inte i ord beskriva hur fin hon är. Så liten o näpen och så gosig.

I morgon är det jobb igen så jag tänker nog krypa ner o sjunka ner i tempuren ganska så snart. God natt gott folk!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar