torsdag 25 augusti 2011

Nystart?

Sommaren är verkligen med besked över. Höstkallt på morgonen och allmänt ruggigt väder. Jag är och kommer alltid att vara en vår/sommarmänniska. Gillar ljuset och värmen och allt som kommer med det. Dock finns det en positiv sak med hösten och det är känslan av kunna börja om. Ta nya tag. Komma in i rutiner, ta tag i träning, skaffa ny stil med alla härliga höstkläder.

Va hemma hos mor o far en sväng i morse och ställde mig på deras våg. Bättre uppvaknande kan man inte få. Nu jäklar är det dags att ta tag i det här! Bihåleinflammationen jag nyss haft fick mig ur spel och att tappa fokus, men nu är det back on track igen som gäller. Va ute på en 4 kms promenad med mamma idag och det får bli startskottet. I helgen blir det löpning igen.

Annars så består livet just nu av två saker; barnen och jobb. Mina två fokus just nu. Känner att varje ledig minut vill jag va med barnen. Kanske döva ett dåligt samvete men mest för att det har blivit så himla stora så jag vill stanna tiden och bara ha dem i knäet och kramas.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar