måndag 25 mars 2013

Dag 1

Ja, men det här gick ju bra. Första dagen avklarad och jag har inte varit hungrig, haft sockerabstinens eller något i den stilen. Tvärtom, jag har ätit gott, varit mätt och nöjd hela dagen och tränat den obligatoriska timmen dessutom. Det här ska gå vägen! Pepp!!

Jag började idag min egna variant av Fitnessfighten. Jag äter minimalt med kolhydrater, jag mår bäst av att inte utesluta det helt, alltså basmatiris till lunch och middag (totalt sett 200 kcal) tillsammans med protein i form av kyckling, nötfärs eller fisk och även räkor eller kräftor. Utöver det sallad och grönsaker, mest blandsallad, avokado och broccoli. Minikeso och frukt till mellanmål (dvs 3 st/dag). Till frukost käkar jag gröt eller naturell yoggi tillsammans med två stekta äggvitor. Nån kopp thé slinker ner, osötad förstås och massvis med vatten, minst två liter.

Antagligen kommer det bli något enformigt med maten men det är under en begränsad tid så jag ska stå ut och 30 dagars träning utan vila, hmm, ja, vi får se helt enkelt. Jag satsar på att köra stenhårt, jag vill verkligen kunna se resultat om 30 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar